Glamour

Witajcie!
Ci co mieszkają w UK wiedzą, że w angielskich magazynach co jakiś czas można trafić na naprawdę fantastyczne dodatki. Powiem Wam, że ja podczas każdych zakupów spożywczych zaglądam na półkę z gazetami, licząc, że być może trafię na jakieś fajny dodatek kosmetyczny. Tak było i dzisiaj, podczas szybkich zakupów w Waitrosie rzuciłam okiem na gazety, a tam moim oczom ukazało się najnowsze wydanie magazynu Glamour z perfumami Hugo Bossa. 
 
 
Ta oferta z tego co mi wiadomo jest tylko na wyłączność dla supermarketów Waitrose.


Do wyboru mamy dwa limitowane zapach: Mavie Pour Femme oraz Jour Pour Femme.
Ich pojemność to 7ml.
 
 
 Miłym zaskoczeniem jest to, że perfumy zamknięte są w bardzo ładnych, szklanych flakonikach, a nie np. w tandetnych i tanich plastikowych buteleczkach.  
Po pierwszych testach muszę stwierdzić, że mi bardziej do gustu przypadł zapach różowy, który jest bardzo delikatny i troszkę pudrowy. Wersja biała jest natomiast bardziej świeża i zdecydowanie mocniejsza.
 

Dodatkowo w środku Glamour znajdziemy jeszcze próbkę perfum Miss Dior...


... a także próbkę bazy i podkładu z Rimmel.


A już za miesiąc Glmour będzie można kupić z kosmetykami marki Balnce Me. 
Nie wiem jak wy, ale ja na pewno na coś się skuszę ;)


Tak więc jeśli macie ochotę na perfumy od Hugo Bossa to lepiej czym prędzej pędźcie do Waitrosa, bo ja korzystając z okazji  zgarnęłam kilka tych super dodatków ;)).

Komentarze

  1. Rzeczywiście konkretny dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że w Polsce nie ma takich dodatków do gazet ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas nie ma takich dodatków. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  4. już dawno nie zaglądałam do Glamour

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaa ? Aaa ! Dobra, to gdzie jest najbliższy Waitross ????? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Heh w Polsce nie mamy takich dodatków :P ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. no własnie nie mamy...a za daleko do Waitross:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne dodatki, szkoda, że nie ma ich w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie perfumki mogliby i w Polsce dorzucić do gazety ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Nowości Kosmetyczne No7

Blog Roku 2013

Zaskakujące Fakty o Wielkiej Brytanii Cz. I